, , , , , , , , , , ,

Gelombang hijau GLAMpreneur menyerang Korea



Perkataan GLAMpreneur sekarang dah famous, tunggu nak masuk kamus Dewan Bahasa dan Pustaka je..hehe. Anyway, maksud GLAM tu Green Leaders Academy Malaysia dan sambungan 'preneur' tu ambilan daripada perkataan entrepreneur. Jadilah GLAMpreneur, usahawan GLAM. Lebih kurang begitulah ye, tapi kalau cari dalam kamus belum ada lagilah ;)

Founder dan co-founder GLAM ni adalah Hanis Haizi dan hubby beliau Razali Zain. Dalam kumpulan GLAM yang besar ni pula dipecahkan kepada kumpulan-kumpulan yang lebih kecil dengan gelaran masing-masing yang unik. Diantara kumpulan tersebutlah ada kumpulan kami, digelar Awesomazing Team dibawah pimpinan Adibah Karimah dan saya.

Green Leaders Academy Malaysia going to Seoul Korea
sebahagian drp GLAMpreneur
Jumlah peserta trip ke Seoul, Korea baru-baru ini berjumlah 800 orang dan seramai 160 orang daripada jumlah itu adalah GLAMpreneur! Untuk melancarkan perjalanan semasa di sana, syarikat memecahkan kumpulan besar itu kepada beberapa penerbangan berbeza dan jadual perjalanan kami kena pada 16.09.13 sehingga 20.09.13
.

Awesomazing Team and GLAMpreneur in Seoul Korea
Awesomazing Team
Awesomazing Team of Green Leaders Academy Malaysia in Seoul Korea

Kami terbang menaiki Korean Airlines dari KLIA ke Incheon International Airport, Seoul. Nantikan entry saya seterusnya kalau korang peminat tegar KPOP!


Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan