, , , , , , , , , , , ,

Jemputan ke Majlis Hari Bio Velocity pada 29.09.13



Sejak ayah saya boleh berjalan selepas tiga hari tidur atas lapik tilam Bio Velocity Sleep Mate (BVSM), saya selalu berkongsi testimoni ni pada rakan-rakan dan sesiapa yang ada masalah sama. Walaupun banyak lagi testimoni pengguna BVSM yang hebat-hebat boleh dikongsi tapi tak sama bila terjadi pada diri sendiri. Keyakinan pada produk BVSM ni melonjak, ibaratnya kalau sebelum ni 99% tapi sekarang jadi 150% gitew!

Sudah dua kali saya cerita pengalaman saya kat depan orang ramai dalam kelas GLAM. Pertama ketika saya sendiri present pasal produk BVSM ni beberapa minggu lepas. Masa tu kebetulan team saya, Awesomazing Team yang conduct kelas malam tu. Kali kedua, ketika jemputan Mr Kelvin memberi penerangan produk BVSM ni minggu lepas.

Beliau atau dikenali CDM Kelvin berpengalaman 19 tahun dalam syarikat ini. Sebenarnya kisah ayah saya ni glamer juga, dengar-dengar dekat tempat lain pun diorang berkongsi testimoni saya ni. Baguslah, berita baik elok dikongsikan. Moga-moga ramai lagi yang senasib ayah saya dapat kebaikan daripada produk ni. Paling penting, redha dan berdoa kepada Allah. Insya-Allah menjadi.


Hari Bio Velocity pada 29.09.13 di Wisma MCA Kuala Lumpur

Pada hari Ahad 29.9.13 ini akan diadakan Hari Bio Velocity di Wisma MCA Kuala Lumpur bermula jam 1.00 tengahari. Seramai 3000 orang penonton dijangka hadir pada hari itu. Seperti sudah, beberapa orang testimoni akan dipanggil naik pentas untuk berkongsi pengalaman menggunakan BVSM ni. Semuanya akan dirakam dan disimpan dalam bentuk DVD. Selain itu, penerangan produk BVSM dan demo akan diadakan secara langsung.


Salah seorang testimoni pada hari tersebut adalah ayah saya. Pastinya saya juga akan naik ke pentas untuk sama-sama bercerita. Jika ada sesiapa yang ingin turut serta bolehlah hubungi saya atau Adibah. Saksikan sendiri kehebatan lapik tilam BVSM ni. Jangan lepaskan peluang ini kerana masuk adalah percuma sahaja.


Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan