, , , , , , , , , , , ,

Business Preview by Awesomazing Team



Cuti sekolah masih berbaki lebih kurang sebulan lagi. Kalau sebelum ni memang tak ambil kisah pun bila cuti sekolah bermula dan berakhir sebab anak-anak kecil lagi dan belum bersekolah. Anak sulung baru berumur 6 tahun dan setakat sekolah tadika tu memang selamba je ponteng kalau saya kena outstation atau balik kampung. Tapi tahun depan tak boleh selamba dah, darjah satu kena serius tak boleh ponteng kelas sewenang-wenangnya.

Sementara cuti sekolah ni, anak sulung kami hantar kampung suruh hantar dia belajar tuisyen sebagai persediaan masuk sekolah tahun depan. Bukan sekolah biasa tapi Maahad Tahfiz Al-Quran Qasimul Ulum, sekolah tahfiz sains kat area Gombak sini. Jadi kenalah at least bacaan Al-Quran lancar sebab nak start menghafal surah dah nanti.


Business Preview in Awesomazing Roadshow at Johor Bahru
Berbalik Business Preview, team kami Awesomazing Team akan mengadakan satu siri roadshow untuk memperkenalkan model perniagaan kumpulan GLAM (Green Leaders Academy Malaysia) yang berlandaskan laman sosial untuk mengembangkan bisnes multidimensional marketing kami.

Topik utama yang akan disampaikan dalam Business Preview ini adalah Business Sharing, Product Talk and Demo dan How to Start Online Business. Matlamat ni nak kembangkan lagi team Johor Bahru yang sedia ada sambil membuka peluang kepada orang JB baru untuk sama-sama menjana pendapatan dalam bisnes ni.

Tarikh : 15 Disember 2013
Tempat : Taman Kempas Utama, Johor Bahru
Masa : 9.30 pagi - 1.30 ptg

Jika ada kelapangan pada hari tersebut, dijemput anda semua untuk sama-sama hadir dan mengambil peluang ini. Hubungi saya atau Adibah di 019 6615447 untuk pendaftaran.

Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan