, ,

My new 2012 BMW F30 320i

11 November 2012


Dah hampir sebulan aku pakai kereta baru BMW F30 model 320i 2012. Inilah hasil titik peluh wife aku Adibah Karimah dalam bisnes jual korset Premium Beautiful selama setahun. Adibah dapat anugerah Tabung Kereta (Car Fund) untuk membeli kereta idaman sendiri. Berkereta mewah bukanlah wajib ada kalau nak berbisnes tapi kalau dah kompeni yang bayarkan apa salahnya kan.

Nak bercerita masa aku sekeluarga balik kampung nak beraya haji baru-baru ni. Ketika melalui LPT dalam lebih kurang pukul 10 malam. Keadaan gelap gelita walaupun cuaca baik. Adalah sebiji kereta ni follow rapat belakang aku. Baru drive 140kmj masa tu, aku bagi chance dia potong dia tak potong. Aku speed up 160 kmj dia follow lagi sampailah 180 kmj dia follow rapat. Aku agak dia ni sengaja nak test kereta aku ni.. okey, mari test...

Aku suruh Adibah tengok kereta apa kat belakang tu tapi gelap. Aku risau gak takutlah kereta tu dah pasang turbo ke, kereta lagi power ke.. malulah aku kalau kalah nanti. Saatnya tiba bila ada kereta kat depan bawak slow dalam 130 kmj kat lorong kanan. Aku dah ready dan kereta 'hantu' tu memang rapat kat belakang aku. Bila je kereta depan tu beri laluan aku pun tekan rapat pedal minyak. Apalagi, aku pecut tak tengok belakang dah. Sedar je meter dah lebih 200 kmj lepas beberapa saat, aku tengok belakang kereta tadi dah sayup-sayup kat belakang.... haha! ambik ko, jangan try aku...hehe

Aku slow balik, tunggu kereta 'hantu' tu datang. Dia datang rapat kat belakang pastu terus potong aku sebelah kiri. Baru tahu tu kereta Mitsubishi Lancer 2.0 GT aje. Okeylah, maybe dia saja nak test power kereta aku ni. Maklumlah baru di pasaran kan. Anyway, lepas tu aku bawa kereta slow je. Takut juga jalan LPT tu malam-malam gitu. Kut ada lubang ke, jalan tutup sebelah ke atau ada lembu terlepas atas highway ke... bahaya tu. Apatah lagi ada keluarga tersayang kat dalam kereta tu. Jangan menyesal di kemudian hari okey!

New BMW F30 320i owned by Adibah Karimah premium beautiful corset and biozone food purifier top agent
my sheer driving pleasure...

New BMW F30 320i owned by Adibah Karimah premium beautiful and biozone food purifier top agent
top speed 235 kmj

New BMW F30 320i owned by Adibah Karimah premium beautiful corset and biozone food purifier agent
iDrive

New BMW F30 320i owned by Adibah Karimah premium beautiful corset and biozone food purifier top GLG agent
proper handbrake

New BMW F30 320i owned by Hasbi Harun premium beautiful corset and biozone food purifier top agent

New BMW F30 owned by Adibah Karimah premium beautiful corset and biozone food purifier top agent


New BMW F30 320i owned by cdm adibah premium beautiful corset and biozone food purifier top agent

New BMW F30 320i owned by Adibah Karimah premium beautiful corset and biozone food purifier top green leader agent

New BMW F30 320i owned by Adibah Karimah premium beautiful corset and biozone food purifier sales agent
17 inches sport rims

CDM Adibah with new bmw f30 hasil bisnes premium beautiful dan biozone food purifier
  
Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan