, , , , , ,

Majlis Ulangtahun Hai-O Marketing ke 20

21 November 2012

Syarikat Hai-O Marketing akan menyambut ulangtahun ke 20 pada 24 November 2012. Majlis gilang-gemilang ini akan berlangsung di Stadium Malawati, Shah Alam. Paling best adalah wife aku, CDM Adibah Karimah akan naik pentas. Alhamdulillah, hasil usahabersungguh-sungguh tanpa mengenal erti putus asa dia berjaya mencapai pangkat kelima iaitu pangkat tertinggi Crown Diamond Manager (CDM) dalam tempoh setahun berbisnes korset Premium Beautiful.

Bestnya berganda bila kau pun naik sama atas pentas nanti sebagai peneman wife aku.. hehe. Insya-Allah giliran aku tahun depan akan mengikut jejak langkah CDM Adibah Karimah akan merangkul tiga anugerah sekaligus iaitu anugerah DSM, DDM dan Tabung Kereta. Apatah lagi kalau Tun Mahathir yang akan sampaikan anugerah tu! Wow!

Mesti tak sah kalau anugerah yang besar dan berprestij begini kalau takde artis jemputan. Kali ni artis tanahair terkenal Shila Amzah dan Dayang Nurfaizah akan menghiburkan para usahawan semua. Itu belum termasuk persembahan lain-lain. Memang berbaloi lah kalau datang. Tapi ada sorang lagi artis jemputan yang paling glamour... jeng jeng jeng... CDM Hanis Haizi dengan dress daripada Dato' Razuan Radzwil berharga lebih RM20k!

Apa lagi yang best? Ada cabutan bertuah lagi. Banyak hadiah yang menanti, hampir seratus hadiah. Paling best adalah hadiah utama iaitu sebuah kereta Proton Preve! Mak ooii.. rugi la tak datang, sebab chances nak dapat tu tinggi. Katakan semua yang hadir hari tu 5000 orang, jadi 1/5000. Okeylah tu, compare kalau korang masuk peraduan Milo ke, Nescafe ke atau apa sajalah. Chances nak menang sangat ciput sebab satu Malaysia masuk... berapa juta tu??

Majlis Ulangtahun Hai-O Marketing ke 20 drp Hasbi Harun, ejen Premium Beautiful

Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan