, , , , , , , ,

Awesomazing Kick Start 2014


Awesomazing Kick Start 2014

Lega rasanya bila seminar yang dirancang sejak awal tahun 2014 akhirnya berjaya diadakan pada tanggal 8 Februari 2014 lepas. Awesomazing Kick Start 2014 sebenarnya seminar yang sama dijadual pada 25 Januari lalu dengan nama "A Kick Start of 2014" di Hotel Armada. Namun ada kesilapan teknikal berkaitan tempahan hotel dan kami terpaksa tunda dan menukar tempat ke Bukit Kiara Equestrian Golf & Country Resort. 

Seminar ini diadakan khusus untuk rakan kongsi baharu dalam Awesomazing Team sebagai "kick start" untuk memulakan bisnes bersama-sama kumpulan. Banyak tips, strategi dan motivasi yang disampaikan oleh pemimpin kumpulan, Adibah Karimah. Beberapa penceramah lain juga turut menyampaikan tips untuk memulakan perniagaan secara online dan offline. Penceramah jemputan yang juga mentor dalam Green Leaders Academy Malaysia, Razali Zain juga dijemput untuk memberi kata-kata motivasi.

Awesomazing Kick Start 2014
CDM Adibah Karimah
Awesomazing Kick Start 2014 di Bukit Kiara
CDM Razali Zain
Awesomazing Kick Start 2014 di Bukit Kiara Equestrian
sebahagian peserta bergambar dengan AJK dan mentor
Seminar "Awesomazing Kick Start 2014" ini dianggap acara pembuka tirai bagi tahun 2014 dan Insya-Allah banyak lagi seminar dan business roadshow akan menyusul. Semuanya berkat usahasama dan kesungguhan setiap ahli kumpulan Awesomazing Team dalam kerjasama meningkatkan empayar bisnes kumpulan masing-masing di serata negeri. 

Seminar ini sememangnya telah berjaya memberi impak positif kepada semua peserta yang hadir. Semuanya melahirkan rasa semangat yang luarbiasa dan perasaan berkobar-kobar untuk mempraktikkan ilmu yang diajar. Masing-masing yakin akan berjaya melayakkan diri ke trip melancong Shanghai yang sedang berlangsung sekarang ini. Insya-Allah!  
  
Testimoni seminar Awesomazing Kick Start 2014
Akhir kata...
"Awesomazing hebat! Saya hebat! Pasti hebat!"


Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan