, , , , , , , ,

Testimoni Bio Velocity Sleep Mate - Sakit Belakang


Testimoni Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) sembuh sakit belakang dan kolesterol tinggi

Sakit belakang adalah perkara biasa. Statistik mengatakan hampir semua rakyat Amerika akan mengalami sakit belakang sekurang-kurangnya sekali dalam seumur hidupnya. Sakit belakang adalah salah satu sebab utama seseorang itu datang berjumpa doktor dan diberikan cuti sakit. Berdasarkan pengalaman saya, ianya memang benar kerana setiap hari pasti ada pesakit yang datang ke klinik berjumpa saya kerana sakit belakang.

Di sini saya ingin berkongsi pengalaman seorang guru, Puan Hajah Zaiton Che Din, berusia 56 tahun yang menderita sakit belakang yang teruk sejak lima bulan berjaya sembuh setelah menggunakan alas tilam Bio Velocity Sleep Mate (BVSM). Selain itu tahap kolesterol beliau juga didapati menurun. Ikuti video temubual beliau yang dimuatnaik di laman YouTube ini.


Punca sakit belakang ada pelbagai tetapi jika dibiarkan ia mungkin menjadi lebih teruk dan menyebabkan lumpuh atau hilang upaya. Sebaiknya dapatkan pemeriksaan doktor untuk mengenalpasti punca sakit belakang. Ketahui ada tiga posisi tidur yang sesuai sekiranya mengalami sakit belakang, iaitu posisi neutral tulang belakang untuk mengurangkan kesakitan.



Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan