, , , , , , , , , , , , ,

Awesomazing Team Sabah



Awesomazing Team ni actually gelaran bagi kumpulan CDM Adibah dalam GLAM, atau nama penuh Green Leaders Academy Malaysia. Setakat ini, selama dua tahun saya dan Adibah menjerumuskan diri dalam bisnes ni kumpulan kami semakin berkembang. Walaupun kami menetap di Kuala Lumpur tapi rakan kongsi kami berkembang ke seluruh negara termasuk Sabah, Sarawak dan Brunei.

Ianya seumpama francais, bila ada rakan kongsi yang join dengan team kami, dia akan berkembang sebagai satu kumpulan di tempat sendiri. Untung ada internet, semuanya dihujung jari. Training, tools  dan komunikasi semuanya secara online. Tambah lagi ada pelbagai aplikasi smartphone atau android, mesej dan perbualan telefon pun dah jadi percuma.

Sekarang dah berubah, tak kira dimana kita berada semua boleh buat bisnes. Dengan online social media pasaran semakin besar. Mudah sungguh nak berbisnes cuma mahu atau tidak sahaja. Dalam bisnes ni, duduk kat rumah pun boleh jual barang, boleh kembangkan bisnes tanpa perlu keluar modal besar, tanpa perlu upah pekerja, sewa kedai dan sebagainya. Risiko sangat kecil tapi potensi keuntungan sangat besar.

              Awesomazing Team Sabah membuka peluang bisnes kpd org Sabah

Pagi esok saya dan Adibah akan bertolak ke Kota Kinabalu, Sabah untuk berjumpa kumpulan kami di Sabah. Kepada sesiapa yang berminat untuk tahu lebih lanjut macamana untuk memulakan bisnes yang hebat ini boleh hubungi terus isteri saya, Adibah di 019-6615447 atau boleh melalui saya sendiri di 012-3433661. Boleh emel juga ke adibahkarimah@gmail.com atau hasbibinharun@gmail.com untuk sebarang pertanyaan.


Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan