, , , , , , , , , ,

Testimoni Short Bra Premium Beautiful



Pelik ke kalau saya nak cerita testimoni pakai short bra? atau dalam bahasa Melayu coli pendek. Eh, lawak je bunyi sebut short bra, lagi elok rasanya. Saya nak cerita, Short Bra Premium Beautiful ni actually salah satu produk hebat daripada Syarikat Hai-O Marketing. Kalau korset Premium Beautiful mungkin lebih dikenali tapi short bra ni adalah versi lebih baharu dengan potongan yang lebih pendek.

Short Bra Premium Beautiful meningkatkan susu badan

Balik pasal testimoni, wife saya Adibah Karimah memang pemakai korset premium beautiful dan short bra ni sejak hampir empat tahun lepas. Selepas melahirkan anak saya yang bongsu, dia tak lagi pakai bra lain selain premium beautiful. Sekarang sudah tujuh bulan selepas bersalin, dan masih menyusu badan walaupun campur dengan susu formula. Boleh dikatakan susu badan agak banyak walaupun anak dah masuk tujuh bulan dan belum ada tanda akan berkurangan.

Inilah salah satu kesan kebaikan memakai bra premium beautiful. Selain dapat menyihatkan badan, ia membantu meningkatkan pengeluaran susu badan. Syukur Alhamdulillah, anak pun makin membesar dan sihat. Cubalah, klik link ini untuk maklumat lanjut. Harga seunit Short Bra Premium Beautiful ini RM 450.00 sahaja dengan jaminan seumur hidup.

Share:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan